گفتگوی خبرنگار استصنا با رئیس هیات مدیره شرکت سازه های یاتاقان شهریار


عضو هیات مدیره شرکت دانش بنیان سازه‌های یاتاقان شهریار گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان عدم ثبات قوانین است، به طوری که دائما دستورالعمل‌ها و قوانین در حال تغییر هستند.

به گزارش روابط عمومی استصنا، شرکت دانش بنیان سازه‌های یاتاقان شهریار در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود آغاز کرده است و اکنون بعنوان مجموعه ارائه کننده خدمات مشاوره مهندسی، بابیت ریزی، بازسازی و ساخت انواع یاتاقان‌های سبک و سنگین لغزشی با پوشش بابیت، توانسته است با بهره گیری از نیرو‌های کارآمد و متخصص خود خدمات متنوع، کارساز و موثری را برای خودکفایی صنایع مختلف کشور در زمینه تامین و رفع نیاز انواع یاتاقان بابیتی فراهم سازد.

همچنین این شرکت در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت گواهینامه ISO۹۰۰۱: ۲۰۰۸ در زمینه تولید یاتاقان و سیل‌های Bi-metal و Tri-metal از شرکت BCI (British Certifications Inc) شد.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های گروه سازه‌های یاتاقان شهریار را در بازسازی و ساخت می‌توان به تولید انواع یاتاقان بدون محدودیت ابعادی تا قطر ۷ متر، تولید انواع یاتاقان بدون محدودیت سرعت دوران تا ۶۰۰۰۰ دور بر دقیقه، تولید انواع Thrust به صورت Bi-metal، دولایه (روکش بابیت پایه قلع و پایه مس)، سه لایه (Tri-metal) نام برد.

محمدحسن تبدلات، عضو هیات مدیره شرکت دانش بنیان سازه‌های یاتاقان شهریار در مصاحبه با خبرنگار استصنا با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان، عدم ثبات دستورالعمل‌هاست به طوری که دائما این دستورالعمل‌ها و قوانین در حال تغییر هستند.

تبدلات در ادامه با بیان این که از ابتدای سال ۱۴۰۱ با ظرفیت کامل مشغول به فعالیت هستیم اظهار کرد: در سال جاری مجموعا با تولیدات این شرکت مبلغی بیش از یک میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور رقم خورده است.

عضو هیات مدیره شرکت دانش بنیان سازه‌های یاتاقان شهریار معضلی به نام مدیران دولتی ناکارآمد را از دلایل وضعیت کنونی صنعت کشور عنوان کرد و گفت: این قبیل مدیران همواره بر سر کار بوده و هستند و آشنایی کاملی نیز با صنعت ندارند و با صدور بخشنامه‌های گوناگون فقط باعث ایجاد هزینه برای تولیدکنندگان می‌شود و ثمری جز زحمت و اتلاف وقت و انرژی چیز دیگری درپی ندارد.

برای مشاهده لینک خبر کلیک کنید